محمدحسین زدا

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در کارگاه آموزشی نظام پیشنهادها که صبح امروز بیست و جهارم مهرماه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: با مشارکت در نظام پیشنهادها و بهره مندی از تجربه، اندیشه و خلاقیت همکاران، سازمانی پایدار، پویا، چابک و سرآمد در پاسخگویی با هدف ارائه خدمات کیفی خواهیم ساخت.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ۴۳ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: با سیستم ها و روشهای گذشته نمی توانیم خدمات مطلوب را به جامعه ارائه دهیم و باید در مسیر تحول گام برداریم و زمان تحول اساسی در فعالیتها فرا رسیده است.
زدا با اشاره به اینکه هدف نهایی این سازمان بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی مردم است و تلاش می کنیم که بیمه شدگان برای دریافت خدمات به ما مراجعه نکنند بلکه ما خدمات را به آنها تقدیم کنیم، گفت: اکنون زمان آن رسیده است تا با گسترش نظام پیشنهادها و پیاده سازی آن در سازمان به سمتی حرکت کنیم که سازمانی بهتر و ایده آل تر داشته باشیم.
زدا با اشاره به بهره مندی از ابزارهای روز در این سامانه گفت: امکانات باید به گونه ای فراهم شود تا همه افراد بتوانند با استفاده از ابزارهای جدید فعالیت نظام پیشنهادات را به پیش ببرند.

معاون امور استان های تامین اجتماعی:
همه تلاشمان باید درجهت رضایتمندی مخاطبان سازمان باشد

مهندس قائم موهبتی معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت:  پیشنهادات، ایده ها و خلاقیت ها باید قابلیت بهره برداری پیدا کنند.
وی افزود: سامانه نظام پیشنهادات بسیار موثر و ابزاری درجهت تسهیل خدمات است.
مهندس موهبتی با اشاره به تاکید دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر استقرار جریان مشارکتی و فضای هم اندیشی در ایجاد تحولات سازمانی، گفت: تمامی همکاران بایستی از این فضا استفاده کنند و نهایت بهره مندی را ببرند.
وی با بیان اینکه نظام پیشنهادها بایستی خروجی مناسب‌تری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، افزود: خروجی نظام پیشنهادها موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد و تاثیر گذاری این نظام بر عملکرد سازمان بایستی مشهود باشد.
موهبتی با اشاره به اهمیت نظام پیشنهادات اظهار داشت: تمامی تلاشمان باید درجهت رضایتمندی مخاطبان سازمان باشد.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی:
نظام پیشنهادات از ضروریات سازمان تامین اجتماعی است

مهرداد قریب معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: تمامی سازمانها و دستگاه های کشور سامانه های جامع و کاملی در رابطه با نظام پیشنهادات دارند و سازمان تامین اجتماعی نیز از این امر مستثنی نیست.
وی افزود: نظام پیشنهادات از ضروریات امروز سازمان تامین اجتماعی است.
قریب با بیان اینکه امروزه باید به سمت مدیریت مشارکتی حرکت کرد، گفت: یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی، نظام پیشنهادات است.
وی افزود: در این نظام باید از خرد و اندیشه همکاران نهایت استفاده را برد و سرعت عمل و رضایتمندی مخاطبان را ایجاد کرد.
قریب ادامه داد: چنانچه نظام پیشنهادات به صورت مستمر و هدفمند باشد، کمک بزرگی در بهبود عملکرد سازمان خواهد داشت.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، رفتار شناسی و آسیب شناسی و رضایتمندی مراجعان، بررسی و خلق منابع جدید در سازمان به صورت عادلانه، خدمات غیرحضوری واقعی و عملی، کنترل دستمزد نامتعارف و تعامل منطقی بین واحدهای بیمه ای در سطح ستاد، ادارات کل و شعبات سازمان را ۵ اولویت اصلی برای بررسی نظام پیشنهادات عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه نظام پیشنهادات بسیار می تواند موثر و راهگشا باشد، گفت: چنانچه از این نظام به خوبی استفاده شود بسیاری از چالش های سازمان مرتفع خواهد شد.

درباره کارگزاری 192