مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی خبر داد:

دریافت خدمات غیرحضوری از طریق اپلیکیشن “تامین اجتماعی من”

مدیر کل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی گفت: در راستای رویکرد این سازمان در ارائه خدمات غیرحضوری به جمعیت تحت پوشش و به دنبال راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD، (کد دستوری#١۴٢*)، درحال حاضر اپلیکیشن تلفن همراه سرویس گرای این سازمان با نام «تأمین اجتماعی من» توسعه یافت و بر روی مارکت کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.sso.mobile/?l=fa در دسترس مخاطبان این سازمان قرار گرفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: نسخه ١,٠.٢ این اپلیکیشن، تحت اندروید و با معماری سرویس گرا منتشر شده است.
وی افزود: این اپلیکیشن شامل سرویس های استعلام و نمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های تحت پوشش است.
معیری ادامه داد: نمایش اطلاعات مکان محور مراکز خدمات بیمه ای و درمانی،امکان جستجوی اطلاعات مراکز ارائه خدمات بیمه ای و درمانی در نقشه، پرسش و پاسخ های متداول حوزه بیمه ای (FAQ)، ارائه پویای اخبار و اطلاع رسانی های سازمان تامین اجتماعی به تفکیک آخرین خبر و پربیننده ترین و همچنین امکان دسترسی به فرم های سازمانی و راهنمای مراکز (ستادی) با امکان جستجو نیز، از دیگر سرویس های این اپلیکیشن است.
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تهیه نسخه iOS اپلیکیشن فوق در دستور کار این حوزه قرار دارد و به زودی در مارکت های مربوطه منتشر می شود.

برای دریافت برنامه اینجا کلیک کنید

درباره کارگزاری 192